Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(6)
Czytelnia Nowy Sącz
(1)
Czytelnia Gorlice
(1)
Autor
André Marc (1967- )
(1)
Basley Andrew
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Gamrat Magda
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Matłosz Michał
(1)
Murmak Filip
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Skowron Martyna
(1)
Wilson Clarissa A
(1)
Wilson James
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(4)
9-13 lat
(3)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Dinozaury
(1)
Flagi
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gra słów
(1)
Państwo
(1)
Stolice
(1)
Zabawa
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(4)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, 2017. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Ściśle tajna gra słowna / autor Vlaada Chvatil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; projekt graficzny Filip Murmak; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel 2015. - 16 kafelków agentów, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami, instrukcja; : 30x30x6 cm
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednowyrazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach.
Gra dla 2-8 osób. Czas gry : ok. 15 min; Wiek graczy : powyżej 14 lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 256Gr (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz255Gr (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 38/Pn, 37/Pn (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Agricola rodzinna / Uwe Rosenberg ; tłumaczenie: Michał Matłosz i Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Rebel, 2020. - 1 gra (1 plansza główna, 2 dwustronne rozszerzenia planszy, 1 znacznik rund, 2 żetonów żebrania, 1 kogut, 4 chaty startowe, 16 izb drewnianych / glinianych, 5 żetonów "1 żywność", 7 żetonów "5 żywności", 9 żetonów wielokrotności, 20 małych pastwisk/pól, 16 dużych pastwisk, 11 usprawnień, 10 obór, 20 członków rodziny, 18 owiec, 15 dzików, 13 krów, 25 zboża, 30 drewna, 25 gliny, 15 trzciny) : plastik, papier, tektura, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 27 cm).
„Agricola” to kultowa gra, w wersji dla całej rodzinny. Zbuduj własne gospodarstwo: będziesz potrzebować izb dla siebie i swojej rodziny, pól pod uprawy oraz pastwisk dla wielu, wielu zwierząt. Pracuj w pocie czoła: wysyłaj członków swojej rodziny na wybrane pola akcji, aby wykonywali na nich pracę. Możesz w ten sposób zdobyć zboże, zaorać i obsiać pola, a nawet wybudować wiatrak. Rozwijaj się we wszystkich kierunkach: uprawa jest nudna? Hoduj zwierzęta! Rozwijaj swoje gospodarstwo uprawiając rolę i opiekując się swoim zwierzyńcem. Tylko w ten sposób uda Ci się stworzyć świetnie prosperujące gospodarstwo. „Agricola” w wersji rodzinnej to frajda niezależnie od tego, czy wygrasz! Na czym to polega? Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku Twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę. Im więcej członków liczy Twoja rodzina, tym więcej akcji możesz wykonać. Jednak równocześnie potrzebujesz więcej żywności, aby wszystkich wyżywić. Aby ją zdobyć, będziesz uprawiać zboże na polach i hodować zwierzęta. Pomocne w tym celu mogą okazać się niektóre usprawnienia. Po 14 rundzie gra się kończy, a wygrywa gracz, którego gospodarstwo jest warte najwięcej punktów. źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 125Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moje małe Everdell / James Wilson i Clarissa A. Wilson ; z ilustracjami Andrew Basleya ; tłumaczenie: Magda Gamrat. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, 2022. - 1 pudełko (1 plansza, 4 planszetki doków, 54 karty (talia główna), 4 karty Kapitanów, 4 Karty Fortów, 16 żetonów parad, żeton słońca, żeton księżyca, 12 pionków Przyjaciół, żetony punktów, jagody, gałązki, bryłki żywicy, dodatkowe żetony jagód, gałązek i bryłek żywicy, 4 kości surowców, karta zwycięstwa, dwustronna karta do gry solo, 8-ścienna kość do gry solo, 4 skrzynki na surowce) : karton, kolor, plastik ; 30x30x4 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Moje małe Everdell to nowa wersja popularnej gry strategicznej, w pełni dostosowana do potrzeb dzieci! Wraz z najmłodszymi mieszkańcami osady będą mogły wziąć udział w zabawie o to, kto stworzy najbardziej spektakularne wymyślone miasto. Korzystając z mechaniki przydzielania pracowników i rozbudowy obszarów, gra zapewni świetną zabawę dla całej rodziny, pobudzając mózgi maluchów i poprawiając ich koncentrację oraz umiejętność planowania. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : Dinozaury / The Green Board Game - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2022]. - 1 gra (55 kart, 1 karta z zasadami, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku znajdziemy 55 kart z ilustracjami różnych gatunków dinozaurów i krótkimi ciekawostkami o nich. Z tyłu każdej karty znajduje się kilka pytań, które sprawdzą spostrzegawczość i pamięć dziecka. W trakcie 10 sekund, przyglądając się obrazkowi, stara się ono zapamiętać jak najwięcej szczegółów. Po tym czasie rzuca kością, a wynik wskazuje numer pytania, na które musi udzielić odpowiedzi. Osoba, która po upływie 10 minut zgromadzi najwięcej kart, wygrywa. BrainBox – Dinozaury zawiera łącznie 330 pytań, które w formie nauki przez zabawę przybliżą dziecku wiedzę o gadach zamieszkujących niegdyś lądy, wody i przestworza. Proste zasady i kompaktowość gry sprawiają, że sprawdzi się podczas rozgrywek w zaciszu domowym, na wyjazdach lub jako wsparcie nauczania przedszkolnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : Świat / The Green Board Game - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 gra (55 kart, 1 karta z zasadami, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Flagi, mapy, stolice i symbole poszczególnych państw przestaną być zagadką dzięki BrainBox - Świat! Na 55 kartach znajdziesz informacje o najważniejszych krajach, a angażujący sposób rozgrywki sprawi, że Twoje dziecko bez wysiłku będzie poszerzało swoją wiedzę z zakresu geografii. Na każdej karcie znajduje się ilustracja. Zadaniem dziecka jest zapamietanie jak największej liczby szczegółów w ciągu 10 sekund. Gra to cenne narzędzie do nauki zapewniające jednocześnie świetną zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104Gr (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej